4 Şubat 2014 Salı

DÖNDÜMMM


Uzun bir aradan sonra merhaba!!! Yazmayalı çok oldum, blog işi zaman ve emek isteyen bir iş. Günlük hayat karmaşası, çocuk dışında bahsedecek konu bulmada ve benzer yazıları yazmaktan sıkılma, PC başında uzun zaman geçirmek yerine farklı şeyler yapma isteği gibi pek çok nedenle uzun bir ara verdim. Ama yazmayı seviyorum ve fırsat buldukça aranızda olacağım. Bu arada neler mi oldu? Yaş almaya devam edip, büyüdüm, olgunlaştım, hayat ve ben eski beni değiştirdik :) Oğlum 10 yaşını bitiriyor... Ön ergenlik dönemi kapıda. İkinci bir çocuk yapma kararı aldım :) Maalesef doktor desteği olmadan gerçekleşmiyor. Tedaviye devam :) Ev dekorasyonuna olan ilgim arttı :) Ehh ne diyelim görüşmek üzere...

1 yorum:

Sahildeki Ev dedi ki...

Ne kadar eskiden beri yazıyormuşsunuz. Bende seyahat bloğumla bayağı eskilerdenim ama siz benden de eskiymişsiniz :)) Bir dönün pir dönün bari... Sevgiler